niedziela, 30 kwietnia 2017

Niciarka


Witam wszystkich serdecznie.
Od dłuższego czasu chciałam spróbować swoich sił w technice decoupage. Okazja nadarzyła się niedawno. W jednym z internetowych sklepów kupiłam niciarkę.Zakupiłam potrzebne akcesoria, obejrzałam filmiki w internecie i ... zobaczcie  sami.








Powiem Wam, że bardzo mi się spodobała ta technika.W kolejce do ozdobienia czeka już tacka i kuchenny stoliczek.

Dziękuję za odwiedziny .Pozdrowienia i do zobaczenia. Basia 


Użyte materiały:niciarka-Drewniana dolina; farba-Dekoral do drewna i metalu kolor"Zielony leśny";klej do decoupage Pentart oraz szybkoschnący lakier do wnętrz półmat Altax ( farba i lakier mogą być używane do malowania dziecięcych zabawek).






1 komentarz:

  1. Świetnie wygląda niciarka. Praktyczna i zarazem ładna rzecz. Gratuluję pomysłu. Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń